fredag 27 november 2009

Nystart!

Jag vill börja om och jag ska försöka förklara varför.

Ibland lurar man sig själv med att blogga är något man gör bara för sig själv. Men icke, så är inte fallet. Folk undrar och förväntar sig att man ska uppdatera sin sida...hmm. Inte vad jag tänkte mig.

Så nu kommer en sida som bara DU kan läsa, du som har hittat mig. Jag tänker inte skriva varje dag, inte lägga upp bilder varje dag, de är inte min grej just nu. Jag har en massa hundra saker framför mig, saker jag vill göra, måste göra.

Även om jag sitter framför datorn en hel del så blir de inte alltid att man orkar lägga upp bilder, skriva något vettigt om vad som har hänt just den här dagen.

Som idag vill jag bara lägga mig och sova bort resten av dagen, kvällen som de faktiskt är just nu. Jag har längtat hela dagen efter just den här stunden då jag får lägga mig och kolla på min serie i sängen, se min son sova bredvid mig. Så gott folk!

Over änd out....;) VI SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar