måndag 30 november 2009

2009

Hej vännen, igen!

Måste bara blogga en gång till ikväll. 2009 är snart slut, de är faktiskt skönt att veta om att man kan få börja om igen med saker man inte hann med i år.

Nästa års mål:
1. Jag ska resa någonstans med familjen.
2. Jag ska fortsätta att renovera, vilket rum? Vet ej.
3. Ska få riktigt långt hår tänkte jag.
4. Lära mig något nytt, i år har jag lärt mig att virka och kan virka efter mönster, bara dom är lätta vill säga.

Sen vet jag inget mer, inte som jag kan komma på i alla fall.

Min lista kommer säkert att bli längre ju mer in i år 2010 jag kommer.





Snart är de hejdå 2009 och hello 2010.



Lite juligt är de allt




Skåpet är oxå pimpat lite med julig känsla. Klockan är min favorit.




Små ljushållare med ljus på min fina skänk



GOD JUL ÖNSKAR JAG ER!

1 kommentar:

  1. komma och hälsa på mig när jag är utexad och arbetslös? Kul att se dig igång igen, jag uppdaterar ju, som du säkert märkt, nästan aldrig längre... puss och kram stumpan!

    SvaraRadera